Kako pravilno postaviti cilje, da jih boš v letu 2020 zagotovo uresničila

Aneja Štrukelj

↓ POGLEJ VIDEO ↓

↓ ali PREBERI TRANSKRIPT ↓

Draga moja, prišel je tisti čas v letu, ko se malce ustavimo in se spomnimo na dogodke v preteklem letu. Nekateri z nasmehom, drugi z obžalovanjem.

Kako si ti preživela leto 2019? Si uresničila vse cilje?

Čestitke, če si! Dokazala si, da je vse mogoče, če si motivirana in zagnana.

Kaj pa, če svojih ciljev nisi dosegla?

Potem je še bolj pomembno, da prebereš ta članek do konca. Povedala ti bom, kako načrtovati cilje, da je verjetnost za njihovo uresničitev izjemno velika.

Najprej pa te moram prositi, da nisi stroga do sebe, če ti ni uspelo. Saj veš, da neuspehov ni, je tako? So le učne lekcije, ki jih lahko izkoristimo, da se povzdignemo višje.

Večina ljudi dela eno veliko napako – napiše seznam novoletnih resolucij.

To preprosto ni dovolj. V številnih študijah so dokazali, da se manj kot 25 % ljudi drži svojih resolucij 30 dni po novem letu. Samo 8 % ljudi resolucije uresniči. Ne sliši se dobro, je tako?

Letos se stvari loti drugače! Napiši konkretne cilje s fleksibilnimi akcijskimi koraki. Zakaj fleksibilnimi? Beri dalje. 🙂

NE VPRAŠAJ SE SAMO: “KAJ SI ŽELIM?”

To je sicer zelo dobro vprašanje, ampak ni dovolj. Vprašati se moraš tudi:

  • Kako se želim počutiti vsak dan?
  • Kako bom postala najboljša različica sebe?
  • Kakšno sporočilo mora imeti moje poslanstvo?

Stvar je v tem, da moraš biti usmerjena na cilje, a tudi uživati na poti do tja. Noben uresničen cilj ne bo tako sladek kot tisti, ki si ga tvoje srce resnično želi in zaradi katerega boš resnično srečna.

Na ta način se boš oddaljila od tega, kaj drugi želijo zate in se osredotočila na to, kaj si ti resnično želiš.

Internet je poplavljen s članki, ki ti narekujejo kako moraš živeti. “ Petkrat na teden telovadi, naredi detoks telesa, vsako jutro 30 minut meditiraj, preizkusi keto dieto, preizkusi vegansko dieto, mediteranska je najboljša, vsak dan eno uro beri …”

Vse lepo in prav, a če te takšne rutine obremenjujejo in se jih držiš samo zaradi smernic, boš te cilje težko dosegla.

Premisli, kaj bi tebi najbolj ustrezalo, razišči različne metode in se odloči za tisto, kar te resnično veseli.

Jasno je, da ciljev ne moreš uresničiti, če ne skočiš iz območja udobja. Tudi ovire bodo brez dvoma del tvoje poti. A če že na začetku določiš cilj in akcijske korake, ki te popolnoma odbijajo, je velika verjetnost, da ne boš del pozitivne statistike.

Primera:

V letu 2020 želiš shujšati 20 kilogramov.

Prebrala si članek, da je tek eden izmed najboljših načinov. Kupila si si tekaško opremo, a globoko v sebi veš, da teka ne maraš. Tudi če je sosedova Maja shujšala ravno s pomočjo teka, ne pomeni, da je to tvoj optimalni način.

Pomisli, kaj je tebi blizu. Tudi če ne maraš telovadbe, razmisli, kaj bi še najraje počela. Mogoče je to kolesarjenje, plavanje ali hitra hoja. Tvoja pot do uspeha je lahko popolnoma drugačna od drugih ljudi.

V letu 2020 si želiš prodati čim več svojih izdelkov

V knjigi, ki si jo prebrala, predlagajo mreženje, obisk dogodkov in sejme, a tebi takšna prodaja resnično ne ustreza. Poišči drugo rešitev. Bodi aktivnejša na družabnih omrežjih, naredi super spletno stran in postani mojstrica v oglaševanju. Sčasoma ti bo tudi klasična prodaja postajala bližje.

CILJI MORAJO BITI SPECIFIČNI, A FLEKSIBILNI

Največjo napako delamo, ko napišemo stroga pravila, ki se jih moramo držati za uresničitev cilja. Pri tem pozabimo, da so to NAŠI cilji in da ni nič narobe, če vmes spremenimo del poti.

Težava je namreč v tem, da ljudje enostavno obupajo, ker jim je pot do cilja izjemno neprijetna in jih preveč obremenjuje.

Zamisli si, da je tvoj cilj povečati produktivnost. Prebrala si knjigo guruja, ki pravi, da moraš vstajati ob petih zjutraj, telovaditi (se preznojiti), meditirati, pisati cilje in vizualizirati. Čeprav se to na papirju sliši fantastično, imaš ti veliko težavo z jutranjo telovadbo. Vsako jutro si slabe volje, ker veš, da te čaka.

Je vredno tvoje slabe volje? Ne, ni. Bodi fleksibilna in telovadi zvečer, zjutraj se le dobro raztezaj. Vsak teden se zjutraj raztezaj nekaj minut več in verjetnost je, se ti bo sčasoma jutranja telovadba prikupila. Navsezadnje je še nešteto drugih stvari, ki jih lahko narediš za produktivnost in dobro izkoriščen dan. Poslušaj sebe.

SVOJE CILJE RAZDELI NA MANJŠE CILJE

Dejstvo je, da če tvoji cilji v tebi prebudijo anksioznost, jih boš zelo težko dosegla. Nihče noče biti ves čas pod stresom, se strinjaš?

Razdeli glavni cilj na nekaj manjših.

Če želiš v letu 2020 napisati knjigo:

  1. Vzemi si nekaj časa za idejo, o čem boš pisala.
  2. Naredi osnutek.
  3. Naredi raziskavo in si pridobi podatke.
  4. Začni pisati.
  5. Vsako zaključeno poglavje je velika zmaga. Proslavi jo.
  6. Ko knjigo končaš, jo preglej in spremeni/dodaj stvari.
  7. Knjigo pokaži prvi osebi, za katero želiš, da jo prebere.

Ko zapisuješ približne roke, dodaj čas za razmišljanje, počitek in iskanje idej. Nisi robot in ne moreš vsak dan pisati 8 ur. Poskrbi, da bo to ena izmed najlepših življenjskih izkušenj.

Pomembno je, da vsak manjši cilj proslaviš. Moraš biti ponosna nase, ko ti končno uspe zaključiti težko poglavje.

Enako velja za vse ostale cilje. Če je tvoj cilj shujšati in že 2 leti nisi konkretno telovadila, je gibanje 5-krat na teden kar velik cilj. Začni postopoma.

  1. Nekaj tednov telovadi 3-krat na teden (2-krat intenzivno, enkrat pojdi hoditi).
  2. Kasneje poskusi telovaditi 4-krat na teden.
  3. Ko se zaljubiš v vadbo, pa dodaj še en dan.

Verjemi, da boš že veliko naredila, če migaš trikrat na teden.

Pomembno je, da se poznaš dovolj dobro, da veš, kako se boš ob spremembah odzvala, in se na to ustrezno pripraviš.

Za konec bi ti rada predlagala nekaj ciljev, za katere vem, da ti bi lahko izboljšali življenje. Sama se boš odločila, da ti ustrezajo. Moj namen je le, da ti pomagam živeti polno življenje.

  1. Več potuj in si širi obzorja. Če ti finance ne dopuščajo, raziskuj našo čudovito državo. Tukaj boš našla odličen pripomoček.
  2. Nauči se novega jezika.
  3. Varčuj.
  4. Nauči se tehnike za odpravljanje stresa.
  5. Načrtuj počitek. Izgorelost postaja resnično velika težava in ženske moramo posebej paziti, da nas ne doleti.
  6. Delaj na svoji samozavesti.
  7. Postani bolj disciplinirana, da boš imela dovolj časa za vse.
  8. Obkroži se s pozitivnimi ljudmi in v svoje življenje ne puščaj negativnih ljudi.

Želim ti veliko sreče in dobre volje. Če se ti kaj zatakne, pa beri moj blog, glej moje videe in skupaj bova našli rešitve.

↓ RAZIŠČI, KAKO SE LAHKO ŠE DRUŽIMO ↓

(klikni sliko)

↓ DRUGE OBJAVE ↓