Kako skočiti iz cone udobja (+ primeri)

Aneja Štrukelj

↓ POGLEJ VIDEO ↓

↓ ali PREBERI TRANSKRIPT ↓

“Pripravljena sem.”

“Želim si …”

“Lahko bi naredila …”

Si kdaj že slišala te besede?

Verjetno si jih tudi izrekla, prav tako tako kot jaz.

Priznajva si, velikokrat ostane samo pri besedah, ker je v območju udobja tako varno.

Ni nobenega straha, saj vse poteka po ustaljenem urniku.

Seveda se zavedaš, da bi morala nekaj narediti drugače, vsaka celica v tvojem telesu kriči po spremembi, ampak ostajaš na točki, ko ne narediš ničesar.

Raje izbereš udobje, se izgovarjaš in se tolažiš, da je v situaciji, v kateri se nahajaš, čisto vse v redu.

Si se pripravljena spremeniti?Si pripravljena za to kaj storiti?

Lahko se izgovarjaš ali pa si narediš načrt, ki te bo vodil do sanjskega življenja.

Danes ti bom pomagala vzeti zalet za skok iz območja udobja.

Ni tako strašno, kot se zdi na prvi pogled. Verjemi mi. Pomagala ti bom razumeti, zakaj sprva občutimo strah, negotovost in nelagodje, ko naredimo nekaj, česa ne poznamo. 

Kaj sploh je območje udobja?

To je stanje, v katerem se oseba počuti varno, saj ima občutek nadzora in suverenosti. Življenje poteka po ustaljenih tirnicah in navade se ne spreminjajo.

Je prostor, kjer je strah minimalen, saj vemo, kaj se dogaja in kaj sledi. Je pa tudi prostor, kjer ni napredka, ni vznemirjenja in ni tistega občutka sreče, ko nam uspe nekaj, kar smo si vedno želeli.

Ko stopimo izven območja udobja, tvegamo in se izpostavimo. Nismo povsem prepričani, kaj se bo zgodilo in kako se bomo odzvali.

To je tudi razlog, zakaj je izstopiti iz svojega območja udobja težko, neprijetno, iin pogosto boleče. Vendar pa s tem, ko sprejmemo tveganje in naredimo spremembo v življenju, lahko tudi veliko pridobimo. Lahko nam spodleti ali pa zablestimo in dosežemo izjemne rezultate. Ljudje smo po naravi takšni, da se bojimo vsega, česar ne poznamo, vsega, kar nam je neznano. Zato lahko zamudimo veliko priložnosti.

Če usvojimo miselnost, da je vsak neuspeh pravzaprav le učna lekcija, bo izhod iz območja udobja lažji.

Zakaj bi se torej odločila skočiti iz območja udobja in z veseljem povečala raven stresa?

  • Bolj boš produktivna, saj raven optimalnega stresa poveča tvoje sposobnosti in uspešnost.
  • Lažje se boš spopadala s spremembami – strah boš zamenjala z vznemirjenjem.
  • Postala boš bolj samozavestna – naučila se boš obvladovati nelagodje in nepričakovane dogodke.
  • Pridobila boš nove izkušnje in veščine boš zato bolj ustvarjalna in intuitivna
  • Bolje boš obvladovala vsako stresno situacijo .
  • Začutila boš svojo resnično vrednost.
  • Pogumno boš sprejemala življenjske situacije.

Kako to storiš?

Prva stvar, ki jo moraš narediti, je PRIDOBITI INFORMACIJE.

Anksioznost običajno izhaja iz strahu pred neznanim. Običajno si predstavljamo najslabši scenarij, kaj vse se lahko bi se lahko zgodilo, če bi skočili iz območja udobja in bi varnost, ki smo jo čutili prej izginila.

Zato bodi željna znanja. Izobražuj se na področju, kjer želiš spremembe in rast.

Še danes si na list papirja ali pa v zvezek zapiši odgovore na naslednja vprašanja:

  1. Kaj se moram naučiti?
  2. S kom se moram povezati?
  3. Katere akcije moram narediti?
  4. Kakšen strah moram premagati?

Znanje ti bo razširilo obzorja in počutila se boš močno. Vedela boš, da zmoreš.

ZAPIŠI SVOJE CILJE

Polagam ti na srce, pisanje je ključ do manifestacije. Je neskončen pogovor z vesoljem, ki preoblikuje tvoje besede v diamant.

Vsi uspešni ljudje so »list makerji”. Vse si zapišejo. Tako kreativno energijo preusmerijo iz svojih možganov na papir. Pisanje požene stvari v akcijo, zato naredi to zase.

PREVZEMI ODGOVORNOST ZA SVOJE ŽIVLJENJE

100 % si odgovorna za vse, kar se ti dogaja. In vse je odvisno samo od tebe. Svojim prijateljem ali pa partnerju povej, kaj želiš doseči in prevzami odgovornost, da boš to tudi uresničila. To je pomemben korak, saj te bodo spremljali in zato se boš še bolj trudila za uspeh.

ZAČNI Z MALIMI KORAKI

Pomembno je, da si dosledna in nežna do sebe. Vsak dan si postavi 5 manjših ciljev.  Ko jih boš uresničila, boš samozavestnejša. Majhni cilji vodijo k velikim zmagam. Na vsakem koraku se moraš zavedati, da si zmagovalka.

ASIH TI NE BO USPELO

Pa kaj potem? V fazi učenja je to čisto naravno. Pomembno je, da ostaneš pozitivna in da se zavedaš, da se bo to tudi zgodilo. In da to ni nič takšnega. Pravzaprav je zelo dragoceno, saj se boš iz vsakega neuspeha veliko naučila.

Kako lahko že z malimi koraki skočiš iz območja udobja?

  • Pelji se v službo po drugi poti.
  • Na kavo ali kosilo povabi nekoga, ki ga še nikoli nisi.
  • Spremeni svojo dnevno rutino.
  • Poskusi tečaj ali vadbo, ki jo običajno ne bi.
  • En teden ne glej televizije.
  • Prijavi se za prostovoljno delo.
  • Loti se projekta ali naloge, ki se je običajno ne bi.

Pomisli, česa te je najbolj strah, kaj ti predstavlja res velik izziv.

Pomisli, s čim si odlašala, ker nisi vedela, kako se lotiti zadeve.

Pomisli, kaj je tvoja največja šibka točka.

Zdaj si pripravljena, da skočiš.

Večkrat kot boš zapustila območje udobja in skočila v cono učenja bolj ponosna boš sama nase.

Bodi igriva in radovedna, ustvarjaj z veseljem in brez predsodkov. Odloči se za spremembo in poslušaj glas srca. Kreni na pot v iskanje neznanega in našla boš SEBE. 

Tisti trenutek, ko boš zapustila območje udobje, bo tvoje življenje polno novih priložnosti za rast.

 Stori to zase!

In še najpomembnejše DOVOLI SI BITI POGUMNA, tudi če te je strah.

↓ RAZIŠČI, KAKO SE LAHKO ŠE DRUŽIMO ↓

(klikni sliko)

↓ DRUGE OBJAVE ↓