10 nedeljskih navad za uspešen teden (št. 6 je nuja)

Aneja Štrukelj

10 nedeljskih navad za uspešen teden (št. 6 je nuja)

Aneja Štrukelj

Obožujem ponedeljke!

Tako, rekla sem in večina ljudi se najbrž ne bo strinjala z mano. Prepričana sem, da se ta izjava marsikomu zdi čudna.

A jaz jih resnično obožujem.

Ponedeljek mi predstavlja svež začetek in novo priložnost, da se izkažem in uresničim svoje cilje. Veselim se produktivnosti, osebne rasti in priložnosti, da pomagam drugim.

Danes ti bom povedala, kaj lahko ti narediš, da boš z veseljem začela nov delovni teden.

3 najpomembnejše stvari, ki naredijo veliko razliko so:

  • načrtovanje delovnega tedna.
  • organiziranost.
  • pozitivna naravnanost.

Ko v nedeljo zvečer moj otrok zaspi, se v meni prebudi vznemirjenje in hitro začnem načrtovati nov delovni teden. Vedno se skušam držati čimveč izmed spodnjih 10 navad, saj me drugače hitro opomnijo, kako nujne so za uspešen teden, če slučajno kdaj kakšno izpustim.

Danes bi jih rada delila s teboj.

1. navada: NAČRTUJ TEDENSKE CILJE V NEDELJO

Če boš že v nedeljo zapisala svoje tedenske cilje, boš bolj produktivna in osredotočena. Imela boš jasno vizijo, kaj moraš storiti.

Pri ciljh bodi konkretna in zraven napiši, kaj moraš narediti in koga poklicati, da jih boš uresničila.

Statistika pravi, da je bolje, da napišemo tedenski načrt, saj je tako manj možnosti, da bi zaostajali z delom. Pri načrtovanju si vedno pusti prostor za nepričakovane in nepredvidene dogodke. Ne pozabi na čas zase. Pomembno je, da počivaš, si privoščiš trenutke z družino in uživaš v svojih hobijih. Prenatrpan urnik te lahko izčrpa, kar bo imelo negativne posledice zate, za tvoje sanje in družino.

2. navada: IZBERI SI POZITIVNO MISEL ALI BESEDO, KI TE BO SPREMLJALA ČEZ TEDEN

Izberi pozitivno misel, ki naj postane tvoje vodilo čez teden. Naj bo tvoja mantra, tvoja resnica. Čez dan razmišljaj o njej in se potrudi, da jo boš resnično ozavestila. Poskrbi, da se te bo dotaknila do te mere, da boš doživela premik, ki te bo motiviral, da boš postala še boljša različica sebe.

Primeri:

“Sposobna in motivirana sem. Uresničila bom vse cilje.”

“Vsemu sem kos. Osredotočam se na rešitve in obožujem svoje življenje.”

“Z vsakim korakom sem bližje svojim ciljem. Radostno tlakujem svojo pot.”

3. navada: NAPIŠI NAJPOMEMBNEJŠE NALOGE, KI JIH MORAŠ NAREDITI V PONEDELJEK

Najmanj prijetnih nalog se loti TAKOJ. Vem, kako se počutiš, ko samo pomisliš nanje. Nekatera opravila, pogovori in naloge so tako zoprni in neprijetni, da jih radi odlašamo do zadnje minute. A to nikoli ni optimalna rešitev.

Pomisli, kaj se zgodi, če se jih ne lotiš takoj. Pogosto razmišljaš o njih, si slabe volje in nisi produktivna. Tvoji možgani ustvarjajo različne scenarije, ki ti povzročajo dodaten stres.

Bodi pogumna in naredi najmanj prijetne stvari takoj. Na to prisega tudi svetovno znana terapevtka Marisa Peer.

Predlagam ti, da napišeš tudi ostale nujne stvari, ki jih moraš narediti čim prej.

Obljubim ti, da se boš počutila fenomenalno, če jih boš naredila v ponedeljek. Imela boš občutek, da lahko premagaš vsako oviro.

4. navada: NAČRTUJ NAKUP ŽIVIL IN DNEVNE OBROKE

Nakupovanje in priprava obrokov zahtevata veliko časa in denarja. Meni zelo pomaga, če vsako nedeljo napišem tedenski jedilnik. Z načrtovanjem prihranim veliko časa, saj lahko določene stvari pripravim vnaprej, vem pa tudi, koliko časa mi bo vzela priprava določenih obrokov, zato lahko natančneje načrtujem dan.

Najbrž mi ni treba posebej poudariti, da s takšnim početjem prihranim veliko denarja. Pomagam tudi okolju, saj je obiskov trgovine občutno manj, hrane pa nikoli ne mečemo stran.

5. navada: POSKRBI ZA UREJENO DELOVNO OKOLJE IN DOM

Manj časa boš porabila za pospravljanje, če boš sproti poskrbela za red. Dokumenti naj gredo v posebne mape, oblačila naj bodo zložena sproti, mimogrede pobriši prah in sproti pomij posodo.

Zelo pomembno je, da se ti stvari ne nabirajo. Določena opravila, kot je pomivanje oken, terjajo več časa, zato jih načrtuj.

Poskrbi, da bo sodelovala cela družina. Tudi otroci se morajo naučiti ohranjati red.

Izjemno pomembno je, da med delom in preživljanjem časa z družino nimaš motilcev, ki poslabšajo celotno izkušnjo.

6. navada: PRIVOŠČI SI ČAS ZASE

V nedeljo poskrbi zase in si privošči kakšno manjše razvajanje. Uživaj v sproščujoči kopeli, pojdi na večerni sprehod, s partnerjem poglejta kakšen dober film ali pa si privoščita čas za pogovor.

Načrte za prihajajoč teden deli s svojo družino, še zlasti s partnerjem, saj boš le tako deležna prave podpore.

Dobro je, da se v nedeljo zvečer sprostiš in začneš nov teden sveža in srečna!

7. navada: PIŠI DNEVNIK HVALEŽNOSTI

Dnevnik hvaležnosti pišem vsak dan. Čisto na kratko preletim dan in zapišem vse male in velike stvari, za katere sem hvaležna. Vem pa, da si tega ne želijo vsi, zato ti predlagam, da poskusiš pisati dnevnik hvaležnosti vsaj enkrat na teden. Čez čas boš sama ugotovila, kaj ti bolj ustreza, pisanje vsak dan ali enkrat na teden. Pisanje dnevnika ti bo pomagalo ohranjati pozitivno miselno naravnanost.

V življenju se boš osredotočala na stvari, ki so ti pomembne. Poskusi, ne bo ti žal. Predlagam, da izražaš hvaležnost tudi na druge načine. Ko poješ dober obrok, ko opazuješ naravo, ko preživljaš čas z družino … Verjemi, da če boš hvaležna, ti bo življenje dalo še več razlogov za hvaležnost.

8. navada: IZKLOPI VSE ELEKTRONSKE NAPRAVE, PREDEN GREŠ V POSTELJO

Izklopi vse elektronske naprave vsaj dve uri pred spanjem Priprava na počitek brez teh motilcev je zelo pomembna. Družabna omrežja in elektronska sporočila v nedeljo zvečer niso pomembna. Prav tako slabe novice, ki se širijo po internetu. Preden zaspiš, se posveti dobrim mislim, hvaležnosti in vizualizaciji.

9. navada: POJDI V POSTELJO OB SPODOBNEM ČASU

Dovolj kakovostnega spanca je ključen dejavnik za uspeh. Optimalno bi bilo, da vsako noč spiš 7 ur.  Če ne boš poskrbela za dovolj spanja, lahko čez dan občutiš pomanjkanje energije in motivacije, razdražljivost in nezadovoljstvo, napetost v mišicah. Vem, da to ni vedno mogoče, a vseeno naj bo tudi dovolj spanca na tvoji prednostni listi.

10. navada: PRIPRAVI OBLAČILA IN STVARI, KI JIH POTREBUJEŠ NASLEDNJI DAN

To ne velja samo za ponedeljek, ampak za vsak dan v tednu. Zvečer si vedno pripravi oblačila za naslednji dan. Blizu imej tudi kozmetične produkte in ličila, ki jih potrebuješ. Poskrbi, da bo ključ od avta vedno na istem mestu in da imaš dovolj hrane za uravnotežen zajtrk. Naredi vse, kar je treba, da bo tvoja jutranja rutina potekala, kot si želiš.

Predlagam, da budilko nastaviš nekaj minut prej in imaš zjutraj čas samo zase. Meditacija, vizualizacija in pozitivne afirmacije so najboljša popotnica v nov delovni teden.

S temi malimi koraki boš naredila velik napredek, zato upam, da se jih boš lotila že naslednjo nedeljo.

Srečno.

↓ DRUGE OBJAVE ↓